Jedz co chcesz i pij wodę według planu. Efekt to minus 15% tłuszczu!

Często wydaje się nam, że nasz stan zdrowia jest nie najlepszy. Cierpimy z powodu bólu głowy, jesteśmy ciągle zmęczeni i poddenerwowani.

Ale powodem tak złego samopoczucia może być – brak dostatecznej ilości wody, na który organizm reaguje właśnie w taki sposób.

Długotrwały niedobór wody może z wiekiem spowodować wiele problemów zdrowotnych. Jeśli twoim normalnym stanem po przebudzeniu jest zmęczenie i bóle głowy czas zastanowić się: ile wody tak naprawdę piję dziennie i czy to odpowiednia ilość.

Więcej nie znaczy lepiej.

Często słyszymy, że woda ma ogromne znaczenie dla zdrowia i całego naszego ciała, a im więcej jej pijemy w ciągu dnia, tym zdrowsi się stajemy. Dosłownie z każdym łykiem, każda komórka zdrowieje i odmładza się. To nie do końca prawda.

„Ilość zużywanej wody może się różnić w zależności od sposobu żywienia danej osoby, miejsca zamieszkania i rodzaju aktywności. Stosując się do obecnie popularnej normy 1,5 do 2 litrów wody dziennie, ważne jest aby wypić ją we właściwym czasie i uzyskać dzięki temu jak najwięcej korzyści”. – mówi dietetyk Gal Goldberg.

Kiedy więc pić wodę?

8:00. Dwie szklanki ciepłej wody z cytryną na pusty żołądek. Udowodniono, że jest to najlepsze rozwiązanie. Woda na czczo powoduje osiągnięcie pożądanego poziomu nawodnienia, rozbudzenie ciała i przygotowanie go do jedzenia. Nawiasem mówiąc, można zjeść śniadanie nie wcześniej niż pół godziny po wypiciu wody.

11:00. Szklanka wody w temperaturze pokojowej. Picie wody w tym czasie oznacza zmniejszenie apetytu i zjedzenie połowy zwykłej porcji podczas posiłku. Dla tych, którzy uważają lunch za swoje główne pożywienie, będzie to wyglądało jak prawdziwe bluźnierstwo. Ale jeśli chcemy nie tylko poprawić nasze zdrowie, ale także schudnąć, uczyńmy to nawykiem.

13:00. Szklanka ciepłej wody 30 minut przed lunchem i podczas lunchu. Istnieje mit, że picie dużej ilości płynów podczas posiłków jest złe. Tak – jeśli pijemy słodkie lub gazowane napoje. Szklanka ciepłej wody podczas posiłku nie zaszkodzi a poprawi trawienie.

16:00. Pół litra wody w temperaturze pokojowej.

20:00. Szklanka ciepłej wody. Możesz dodać plasterek cytryny i trochę płynnego miodu, który nie tylko poprawi smak, ale także przyniesie korzyści dla ciała.

Taki harmonogram picia nie tylko zapewnia prawidłową gospodarkę wodną w organizmie, ale także pomaga pozbyć się zbędnych kilogramów.

Nie przejmuj się dietą i innymi ograniczeniami. Pij wodę zgodnie z harmonogramem i wciąż chudnij, zyskaj zdrowie i siłę. Powodzenia!